sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Kinkkutoastit


Tässä olisi jo uusi resepti toasteille heti edellisten perään, koska tänä aamuna innostuin taas tekemään niitä aamupalalle. Nyt laitoin väliin sinappia, juustoja, kinkkua sekä Felixin uusia Hellfire -kurkkusiivuja. Hyvä täyte näissäkin, ja loppuivat kuulemma ihan kesken.

Kinkkutoastit
(4 toastia)

8 siivua grahampaahtoleipää
sinappia
4 siivua cheddarjuustoa
8 siivua juustoa
4 siivua kinkkuleikettä
12 suolakurkkusiivua

Lado paahtoleivät työtasolle ja sivele pinnat sinapilla. Laita neljälle leivälle cheddarsiivut, sitten kinkkuleike sekä suolakurkut. Laita lopuille neljälle leivälle juustosiivut ja aseta leivät toisille leiville kanneksi. Paina kevyesti, ja paahda leivät voileipägrillissä, kunnes leivästä tulee pinnaltaan rapeaa ja saa pintaan väriä, sekä täytteet lämpenee ja juustot sulaa.

2 kommenttia:

  1. Näyttää todella herkullisilta.:) Täytyisiköhän minun hankkia oma voileipägrilli. Olisi tuo avomieskin varmaan aika onnellinen tällaisesta iltapalasta. Olen tosiaan tehnyt toasteja tuolla vanhemmillani, kun saimme joskus veljeni kanssa voileipägrillin joululahjaksi. Silloin oikeasti teimmekin toasteja usein koulun jälkeen välipalaksi.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hyviä kinkkuisetkin toastit oli.:) Vohveliraudallakin kai toastit onnistuu, niin ainakin olen lukenut. Jos sellainen jo löytyy, niin kokeile.;) Toastit kyllä maistuvat aamulla, illalla ja siinä välissäkin.:) Minä olen voileipägrillin saanut joskus jostain kaupanpäällisiksi. Ei mikään kallis vehje, mutta ihan toimiva.:)

      Poista

Ei iloa ilman ruokaa ja juomaa. -Arabialainen sananlasku-